onsdag 23 januari 2013

Förbannad!

Året 2008

 

 Började mitt helvete!
 Och som skulle hålla på ända fram till detta år och fortfarande gör....men det positiva är att NU vet jag varför jag mått som jag gjort...och det kan göra mig vansinnigt FÖRBANNAD och lättad över att snart är det över...

Jag vill, med min erfarenhet, min kunskap, min plåga som jag gått igenom, informera och göra min röst hörd och förhoppningsvis få andra att "tänka till" att någon som läser detta, kanske får en hint att förstå att även ni kanske är drabbad av samma sak men inte förstått orsaken till varför!!!

Vad är då problemet?

Det stora problemet är en medicin som heter LEVAXIN!!!

En medicin, enligt läkarkåren, är en liten syntetiskt tablett som ersätter ett hormon i sköldkörteln, den så kallade T4 hormonet.

Den ska vara helt ofarlig och ska alltså hjälpa till med T4 hormonet som sköldkörteln själv inte kan, orkar eller av andra bakomliggande faktorer inte orkar producera själv!

Jamen det låter ju bra och inte så farligt!

Vad är då problemet?

Det stora problemet är att det är det som är problemet!

Ingen tror att LEVAXINET är ett problem utan tvärtom!

Dock får man otroligt många fler biverkningar av LEVAXINET när man väl börjar med det än innan! 

Jag själv har lidit kopiöst av att tillsätta LEVAXIN i min kropp utan att förstå varför jag jag mått som jag mått!

Jag har förlorat många timmar på att må mentalt dåligt helt i onödan på grund av okompetenta läkare som är uppköpta av läkemedelsbolagen!

Därför kallar jag min blogg för just "LEVA-XIN KILLS"...ett hårt ord! Men jag menar vartenda ord i namnet...om inte jag förstått allvaret med biverkningarna av  denna lilla tablett...har jag säkerligen dött en förtidig död!

Jag är en överlevare, ifrågasättande och en som inte nöjer mig med ett svar utan gör egna undersökningar...

Dock har det tagit för många år att komma till detta stadium, men hellre denna tid än en tid för evigt med ett liv i ett helvete...inte bara för mig utan även för mina närmsta runtomkring mig!

Jag vet med säkerhet att den enda man kan lita på är sig själv och sina egna omdömen och val! Lita  ALDRIG på sjukvården...

Gör dina egna ärenden, gå aldrig andras ärenden...
Följ ditt hjärtas svar, det är det enda rätta!

Följ min berättelse och berätta din berättelse!
Höj din röst, så höjs andras röster!
En röst är mer än ingen röst alls!


Ge varandra stöd och styrka, det behövs i detta kalla samhälle av i dag!


Jag kommer att ge historik, vetenskapligt från båda sidor, de som är emot Levaxin och den vetenskap som är för Levaxin...bådas sidor ska höras och sen är det upp till var och en att göra sina egna val...precis som när det gällde att ta svinvaccinationen!

Det fanns hur mycket information som helst  att hämta hem via nätet, de som var emot och de som var för denna vaccination!

Det är här det egna kloka omdömet kommer till hands!


Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar